السلام علیکِ یا بنت رسول الله یا فاطمه الزهراء

السلام علیکِ یا بنت رسول الله یا فاطمه الزهراء

دوست واقعى! اگر پیروان ما -که خداى آنان را در فرمانبردارى خویش توفیق ارزانى بدارد- به راستى در راه وفاى به عهد و پیمانى که بر دوش دارند، هم دل و یک صدا بودند، هرگز خجستگى دیدار ما از آنان به تأخیر نمى‏افتاد و سعادت دیدار ما، دیدارى براساس آگاهى عمیق و خالصانه نسبت به ما، زودتر روزى آنان مى‏گشت.

از این رو (باید بدانند که) جز برخى رفتار ناشایسته آنان که ناخوشایند ما است و آن عملکرد را زیبنده اینان نمى‏دانیم، عامل دیگرى ما را از آنان دور نمى‏دارد. خداوند ما را در یارى، بسنده و نیک، کارساز است و درود او بر سرور و بشارت دهنده و بیم دهنده ما محمد (ص) و خاندان پاکش باد.

نامه‌ی امام مهدی(عج) به شیخ مفید.

آخرین نظرات
نویسندگان

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

"چهل شب عاشقی" شب سی و هشتم

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

گوینـــد بـــه کـــربـــلـا مَـــرویـــد از پـــی شـــفا
هـــر آن کـــه رفتـــه استــــ بـــه یـــقین مـــبتلـا تـــر استــــ ...


ارباب من

گیریم که گریه هایم جواب داد
گیریم بار دیگر
چشمم به بین الحرمینتان
به صحن و سرایتان
به آن کتیبه آبی ایوان طلایتان:
قال سید الکونین (ص): حسین منی و انا من حسین تان
به ضریحتان
روشن شد !
.
.
.

زیارت وداعتان را چه کنم ؟!!

 


 خدایا مرا از خودم بگیر!

هیچکس مثل این "من" در زندگی اذیتم نکرد...

اعوذ بالله من نفسی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۳۰
طاها

نظرات  (۱)

بار گران کشیده ام زخم زبان شنیده ام

هجده سر بریده به روی نیزه دیده ام

یک اربعین گذشته و من از اسارت آمدم

از شام وکوفه عاقبت بهر زیارت آمدم

شرح کدامین غصه ات با تو گویم یا اَخا؟؟؟

منزل به منزل بوده ام با قاتل تو همسفر...

سیلی نخورده بین ما، حتی نمانده یک نفر...

در مجلس نامحرمان مرگ از خدا کردم طلب...

لب تو بود وخیزران که جان من آمد به لب...

بیا بزرگی کن مگیر از من سراغ دخترت را ...

درگوشه ی خرابه ماند کنار بریده سرت اَخا...

اربعین سید وسالار شهیدان تسلیت باد.التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی